onsdag 9 maj 2007

Dags för den stora föreställningen...

...ja man vet som tur är inte innan vad det är man ger sig in i...
Det här är ett led i konstutbildningen via distans på Malmfältens folkhögskola - att skapa en blogg. Förhoppningsvis kan man kanske hålla den levande efter den här föreställningen och det är ju verkligen ett steg på vägen...in i den moderna tekniken. Fast jag jobbar ju med teknik varje dag så jag skall inte säga att jag är ett blåbär när det gäller det, men jag är ett blåbär när det gäller bloggar - än så länge. För se upp här kommer jag!;-)

2 kommentarer:

  1. Hej Lillstrumpa!
    Vad du är duktig. Du är en akvarellmålare helt klart, fast det kanske är det du tränat mest förstås. Men jag tror vi all har våran nisch och akvarellen är din.
    Själv kan jag inte alls måla akvarell, min är nog akrylen.
    Har du målat på siden? De som är duktiga på akvarell brukar vara duktiga på siden också.
    Om inte så finns det ju lite kvar att pröva.
    Lycka till o massa kramar
    Syster Yster i dystervädret!

    SvaraRadera
  2. Hej Barbro! Vad himla fint du målar! Jag har ingen som helst inspiration till att måla längre, så jag kör mest på foto. Mamma gav mig den här adressen så jag skulle kunna kika in, och då tänkte jag på samma gång tacka så mycket för födelsedagspresenten! Jag blev så glad så glad, och så var ju kortet rosa och allt! =) Kramar från Caisa!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...