måndag 21 september 2009

Tavlor som nu hänger på andras väggar =)

6 fågeltavlor, där endast en föreställer en verklig fågel + 3 små oinramade målningar försvann från min samling. Men jag har ju inte svårt att skiljas från mina alster som tur är. Den lilla Knäppgöken längst ner till höger har jag tagit och satt på mina visitkort och etiketter. Den ligger mig varmt om hjärtat.
Håller fortfarande på att sortera i mina lådor här i mitt "nya" rum. Det har blivit så fint. Ska ta lite bilder från alla håll och visa upp nästa gång jag gör ett inlägg. Nu ska jag bädda ner mig. Det var tidigt upp i morse, var på jobbet före halv sju. Och det blir lika tidigt i morgon eftersom Lars ska vara nere i Göteborg för sju.
Ha det gott. Njut av livet.

1 kommentar:

  1. Åh vad du är duktig jag skulle gärna köpa fårtavlor av dig har du nån på lager?
    Kram syster

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...